Direct call: +31 183 629 749

Klachtenprocedure

Wij doen ons uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht u onverhoopt ontevreden zijn over onze dienstverlening, dan horen we dit graag van u. Samen gaan we na hoe we tot een oplossing kunnen komen.

U kunt uw klacht kenbaar maken via This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. of schriftelijk naar WFC, Kolk 27, 4241 TH  Arkel. U kunt ook ons contactformulier gebruiken.

Hoe behandelen we uw klacht

  • Na ontvangst van de klacht nemen we binnen 1 werkdag contact met u op.
  • We streven ernaar om de klacht binnen 2 weken af te handelen, afhankelijk van de aard en omvang van uw klacht.
  • U krijgt schriftelijke of mondelinge terugkoppeling over de voortgang van de behandeling van uw klacht

 

©1999 - 2020 WFC BV Everything on this website has been taken up with the utmost care. If you find anything that is copyrighted or untrue, please contact us.

This website uses cookies. These cookies are only used for enhancing the user interface of the site. By proceeding, you automatically accept our cookies.